Sözleşme

Kitabımın bu gün sözleşmesi gelmiş bulunmaktadır. Normalde Pazartesi gelmesini düşünüyordum ama bu gün geldi. Okuldan eve geldiğimde kargo paketini gördüğümde heyecanım kat be kat arttı. Bu kadar artmasının sebebi ilk defa böyle bir anlaşma yapacağım mı yoksa merak mıydı? Bilemedim.

İmzamı attığımda her şeyin değişeceğini düşünüyorum. sadece değişmekle mi kalacak onuda bilmiyorum. neden ben "bilmiyorum" kelimesini çok kullanıyorum. son zamanlarda yaşadığım sıra dışı olaylardan mı yoksa daha farklı bir sebepten mi?

Bu imza farklı. daha önceden imzamı attığım o boş kağıtta ki yüzlerce imzanın arasında farklı... Hayata anlam katabileceğimi umuyorum. Şimdiye kadar hep umdum. Bu günden sonra belki anlamlı imzalara doğru yelken açacağım. Belki yazarlığa devam ederim. Sadece ilk tamamladığım eserimin üzerine imza atmakla kalmayacağım. bana olunan desteklerle yeni kitaplara yelken açabilirim. Tek korkum o yelkene tersten gelen bir rüzgar. Bu rüzgar beni devirebilir. Rüzgar değilde daha büyük bir şey olursa hayal dünyamdaki gemim fırtınanın içinde çaresiz kalırsa. İşte bundan korkulmalı devrilmekte kalmam bu hayattan silinebilirim. kolay kolay silinebileceğimide düşünmüyorum. Eğer silinebilseydim şimdiye kadar yaşadığım o zorluklar karşısında silinirdim.

Tüm ipleri elime alıp artık bende varım demeye hazırım. Bakalım kitap ne zaman hazır olacak. Bende bilmiyorum. yapmam gereken tek şey beklemek olacak....

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sınıf Hocam "Zuhal Dadaş Karataş"

Kitap Kapağı Hazır